Preses relīzes
Novērtējot patērētāju lojalitāti, kas jau vairāku gadu garumā piešķir tirgus līdera pozīcijas Cēsu alus vieglajiem alkoholiskajiem kokteiļiem Cēsu Džins, uzņēmums attīsta šo produktu sortimentu piedāvājot aizvien jaunas garšu kombinācijas.
Alkoholiskie kokteiļi ir otra lielākā dzērienu kategorija kopējā Cēsu alus uzņēmuma dzērienu portfelī aiz alus. Cēsu alus ražotie kokteiļi ieguvuši stabilu patērētāju auditoriju, pēc pārdošanas apjomiem aizņemot gandrīz pusi (40%) no kopējā Latvijas alkoholisko kokteiļu tirgus.
Pagājušajā gadā Cēsu alus veica kokteiļa Cēsu Džins zīmola pilnveidošanu. Tika izveidots jauns zīmols Cēsu Džons, īpaši strādājot pie tā, lai iemiesotu šī kokteiļa patērētāja labākās īpašības.
Veidojot jaunā kokteiļa „Cēsu Džons” tēlu Cēsu Džonu, īpaši strādājām pie tā, lai viņš iemiesotu šī kokteiļa patērētāja labākās īpašības.
Uzņēmuma produktu attīstības politika paredz, ka katru gadu, bez pastāvīgajā sortimentā esošiem produktiem, patērētājiem tiek piedāvātas jaunas un interesantas dzērienu garšas. Attīstot un paplašinot dzērienu tirgus kultūru Latvijā, Cēsu alus ievieš vietējā tirgū pasaulē ļoti iecienītas kokteiļu variācijas. Šogad, iedvesmojoties no klasiskā kokteiļa Tequila Sunrise, Cēsu alus ir radījis kokteili Cēsu Džons Safari Sunrise ar izteiktu sarkanā apelsīna un granātābola garšu.
Otrs jaunums šajā pavasarī papildina alus kokteiļu sortimentu. Cēsu alus radītais alus kokteilis Beershaketagad pieejams arī 0,5l skārdenē (līdz šim 0,33l stikla pudeles iepakojumā) un ir ar alus dzērieniem neraksturīgu, ļoti atsvaidzinošu dzērveņu un laima garšas kombināciju.
„Cēsu alus veiktais Baltijas alus tirgus pētījums apliecina, ka 76% no visiem respondentiem izmēģina jaunumus alus kategorijā. Alkoholisko kokteiļu segmentā patērētāju uzvedība un paradumi ir līdzvērtīgi – ar lielu interesi tiek novērtēti jaunumi – jaunas garšu kombinācijas un inovatīvi iepakojumi. Neskatoties uz kopējo dzērienu tirgus stagnāciju, mēs turpinām radoši attīstīt dzērienu klāstu,” stāsta Cēsu alus Mārketinga nodaļas vadītāja Ilona Riekstiņa.
Kopējās investīcijas abu jauno produktu izstrādē sastāda 50 tūkstošus latu.