Preses relīzes
Cēsu alus iegulda 50 tūkstošus latu alus zīmola Cēsu Nefiltrētais paplašināšanā, radot jaunu alus šķirni Cēsu Nefiltrētais Baltalus. Cēsu Nefiltrētais ir bijis 2011.gada veiksmīgākais jaunieviestais alus, ko apliecina arī alus baudītāju atzinība un lielais pieprasījums.
Tieši gadu pēc Cēsu Nefiltrētā alus ieviešanas Latvijas alus tirgū, Cēsu alus papildina nefiltrētā alus līniju ar jaunu šķirni – Cēsu Nefiltrētais Baltalus. Kā stāsta Cēsu alusgalvenais alus meistars Māris Grambergs: “Šis alus savā raksturā ir maigs, ar labi sabalansētu kviešu un miežu iesala garšas buķeti. CēsuNefiltrētais Baltalus, ražots pēc klasiskas alus darināšanas metodes, tas ir nepasterizēts un nefiltrēts, tādejādi ražošanas procesā nav ticis attīrīts no alū esošajiem raugiem. Ņemot vērā alus īpašo raksturu, tajā turpinās dabiskie izgulsnēšanās procesi, tādēļ alus Cēsu NefiltrētaisBaltalus realizācijas termiņš ir īss – 30 dienas.”
Cēsu Nefiltrētais Baltalus pieder baltā alus “saimei”, kas īpaši iecienīti ir vecās Eiropas alus lielvalstīs – Vācijā, Beļģijā, Austrijā un aizvien lielāku popularitāti gūst arī Baltijā un Austrumeiropā – Ukrainā, Baltkrievijā. Pateicoties maigai garšai, apiņu un kviešu aromāta niansēm īpaši labi baltā alus šķirnes garšo ar zivs un jaunlopa gaļas ēdieniem. Balto alu plaši izmanto arī dažādu desertu pagatavošanā, piemēram, sorbetu un saldējumu gatavošanā.
Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere:“Ieviešot tirgū alu stikla pudelē ar tik īsu – 30 dienu – realizācijas termiņu, esam lauzuši stereotipus un aizsākuši tirgus segmentu, kas līdz šim nebija apgūts. Strauji iegūstot alus baudītāju atzinību unpārdodot vairāk kā miljons litru, Cēsu Nefiltrētā alus zīmols kļuvis par veiksmīgāko jaunieviesto produktu 2011.gadā un ieņēmis 10% tirgus daļutradicionālā alus segmentā“.
Kopējās investīcijas Cēsu Nefiltrētā Baltalus izveidē ir 50 tūkstoši latu. Plānots šovasar pārdot miljons pudeles.